46,1233$% 0.02
53,3268€% 0.19
6.329,65%-1,40
Ordu’daki tüm hastanelerin katılımıyla, hasta bakım hizmetlerini artırmak amacıyla bir toplantı düzenlendi. İl Sağlık Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Dursun Tüzün başkanlığında gerçekleşen toplantıda, sağlık hizmetlerinin kalitesini artırmaya yönelik değerlendirmeler yapıldı.
Toplantıda Kamu Hastane Hizmetleri Başkanı Uzm. Dr. Özerhan Özer, Destek Hizmetleri Başkanı Ömer Tok ve Personel Hizmetleri Başkanı İmdat Belen sunumlarını gerçekleştirdi.

Sağlık İçin Seferber Oldular.
1
Sokak Hayvanları Uyutulmalı Mı, Uyutulmamalı Mı?
1548 kez okundu
2
Karadeniz Bölgesinin Geleneksel Halk Oyunu “HORON” Çambaşı Yaylasında Hayat Bulacak
1532 kez okundu
3
Ünye’ye ikinci TOKİ Nereye Yapılacak ?
1441 kez okundu
4
2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Kantin Fiyatları Açıklandı
1424 kez okundu
5
Oda Arkadaşım../ Berkay GÖKTAŞ
1233 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.