34,3054$% 0.31
37,5445€% -0.07
2.925,56%1,27
Diyanet İşleri Başkanlığına bağlı olarak uzun süre İlçemizde hizmet vermiş emekli bir İmam Hatip Olan Faruk Ateş sosyal medya hesabından bir yazı yayınlayarak hastane çalışanlarının iletişim durumunu şu şekilde ele almış.
İlgililerin Dikkatine…
“HASTANE YÖNETİMİNE….
İki ay önce zar zor aldığımız MR randevusu na aracımız olduğu için geceyarısı gitmiştik…MR sonucunu bir hafta sonra alabileceğimizi ve doktora o gün gösterebileceğimizi söyleyip elimize de bir kağıt verdiler…
Genelde gittiğimiz sağlık kuruluşlarında oğlumun doktor olmasını ayrıca bir çok yerde arkadaşı olmasını ne söylerim ne de referans kullanırım….sade bir vatandaş olarak giderim…
MR raporunu elimize aldık ilgili polikliniğe gittik …sekreter hanım doktorun öğle sonu (…) ünitede olduğunu hastalara orada bakabileceğini söyledi…gittik…ara koridorda altı kişi daha bekliyor…içeriye bilgi verme amaçlı gireyim dedim..tık tık… ne var dedi bayan.. kağıt elimde ona doğru izah edeyim derken, yaklaşma oradan söyle dedi…aramız altı metre falan…( İçeride hasta yada doktor olsa tamam girmem, ben kurallara uyarım)Rapor sonucunu göstereceğiz dedim…hastanın adını söyle çık dışarı…adını verdik, dışarı çıktık….bekliyoruz…
İlk dört hasta çağrıldı…son çıkan tekerlekli sandalyedeki hasta bağırarak kızarak çıkıverdi…ikinci bir yakını olan refekatci kişiyi de almıyorlar içeriye…
Tam o an iki acil hasta geldi 112 personeliyle..yarım saat de öyle geçti..saat oldu 15:00…onlar da gitti…dedim sıra bizde…içeriden görevli bir bayan çıktı karşımızda olan bir bölüme geçti…on dakika sonra tepside altı fincan kahve ile çıkıp içeriye girdi….bir yirmi dakika daha geçti….kapıdan erkek bir görevli çıktı, doktor bey ameliyathaneye çıktı size bakamıyacak, yarın sabahtan gelin….
????
Bir sonraki gün gelsek yada yarın öğle sonu , uzaktan geliyoruz…olmaz beyefendi dedi…yarın öğle sonu doktor yıllık izne ayrılıyor….
….gelmiyorum kardeşim dedim…
Ne vardı kahve içerken kağıda bir bakıp iki kelam söyleseydin…üç aydır bekleyip son dakika maç kaybetmek…
Neyse dedim evde oğluma söylerim bir arkadaşına sorar….
Hadi ben telefonla bir başka doktordan öğrenirim…sade vatandaş ne yapsın???….
On dakika zaman yokmuydu…uzaktan gelen yarın sabahı nasıl beklesin, nerede konaklasın..ben arabama biner gider gelirim….
Bu arada koridorda oturuken tam karşımızda ki köşede “danışma yönlendirme” bölümü orada da iki güvenlikçi oturuyor….geldi bir vatandaş :
Evladım şurası neresi?… Cevap koridorun sonunda kocaman yazıyor baksana….
…..
Demem o ki, hastane de yardımcı personelin ( sekreter güvenlikçi vs) beşeri ve insani ilişkileri zayıf…elbette hepsi değil lakin birçoğu maalesef böyle….
Aslında bir doktor babası olarak bu konuyu en son dile getirmesi gereken kişi olmam gerekirken dayanamadım….
Lütfen insanlara güzel davranın…ben şahsıma yaklaşma oradan söyle denildiğinde kendimi dışlanmış ve aşağılanmış gibi hissettim….tedaviye geldiniz ya daha da hasta oluyorsunuz….
Doktorların bir çoğu koridordan habersiz… sekreterlerin yönlendirmesiyle maalesef insanları üzüyorlar…görevini dört dörtlük yapanların ellerini öperim….
Sayın yetkililer lütfen personeli eğitin yada her önünüze geleni referansı büyük diye işe almayın…
Ünye’de Tarihi Burunucu Yarımadası,Ünye’nin Çikolata Park’ı Olabilir.
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.