46,0977$% 0.12
53,2721€% 0.36
6.427,76%0,29
Eski bayramlar mı güzeldi? Yoksa, bizler mi çocukluğumuzu özlüyoruz? Bu soruların cevabı her ikisi de olabilir. Benim mahalle Ünye Fatih Mahallesi. Eski adı Meydan Köyü.
Çocukluğumda Şekerci Mevlüt vardı. Her bayramda kırmızı beyaz şekerler yapardı. Halka ve çubuk halinde şeker imal ederdi. Babamdan aldığım 25 kuruşla 5 tane şeker alırdım. Tek lüksümüz buydu. Şimdi çocuklar, çağın gereği olarak, bize göre lüks içinde yaşıyorlar. Onların çocuklarıda onlara göre lüks içinde yaşayacaklar. Mahallede ev ev gezer şeker toplardık . Benim sokağımın çocuklarıda aynı geleneği devam ettiriyorlar.
Bizler büyüdük. El öpen konumundan, el öptüren konumuna geçtik. Eski bayramları özlememiz bundan olabilir. Çocukların ev ev dolaştığını görmemizden dolayı, çocukluğumuzu özlüyoruz. Kimse o günleri geri getiremez.
Hepinizin bayramını kutlarım. İZMİR DİKİLİ’den selamlar.
Bayram Hazırlıkları Başladı
1
Sokak Hayvanları Uyutulmalı Mı, Uyutulmamalı Mı?
1545 kez okundu
2
Karadeniz Bölgesinin Geleneksel Halk Oyunu “HORON” Çambaşı Yaylasında Hayat Bulacak
1528 kez okundu
3
Ünye’ye ikinci TOKİ Nereye Yapılacak ?
1440 kez okundu
4
2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Kantin Fiyatları Açıklandı
1422 kez okundu
5
Oda Arkadaşım../ Berkay GÖKTAŞ
1231 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.