DOLAR

41,8790$% 0,23

EURO

49,0445% 0,43

GRAM ALTIN

5.867,62%0,77

a

ÜNTİD: “Geleceği Öngörerek Hareket Etmeliyiz.”

“Geleceği öngörerek hareket etmeli, kaynaklarımızı doğru alanlara yönlendirmeliyiz,”

Ünye Turizm İşletmecileri Derneği (ÜNTİD) Başkanı; yaklaşan Ordu Tanıtım Günleri‘nin bütçesi ve zamanlamasına sert eleştiriler yöneltti. 10 ila 15 milyon TL’yi bulacağı belirtilen organizasyon maliyetinin, şehrin turizm altyapısını felç eden “Kokarca” gibi felaketler sonrasında daha verimli alanlara harcanması gerektiğini vurguladı.

“Farkındalık Yaratıcı Projelere Yönelmeli.”

Üntid başkanı, tanıtım etkinliklerinin vizyonunun da yetersiz olduğunu belirtti. Eğer bu etkinlikler mutlaka yapılacaksa, bütçenin boşa gitmemesi için farkındalık yaratıcı, ulusal çapta ses getirecek projelere odaklanılması gerektiğini dile getirdi.
Ordu’nun Yeni Vizyonu: Fındık ve Bal Olmalı.
Tanıtım vizyonuna dair somut önerilerde de bulunarak, Ordu’nun “Maraş’ın dondurması, Antep’in kebabı” gibi sembol ürünlerle öne çıkmasını istedi: “Ordu, fındığı ve balıyla rekor denemeleriyle Türkiye’ye damga vurabilir.”
Turizmciler olarak yerel etkinlikler yerine EMİTT Fuarı gibi uluslararası organizasyonlara daha fazla ağırlık verilmesi gerektiğini belirten Üntid Başkanı, “Tanıtımımızı sadece birbirimize değil, dünyaya yapmalıyız,” dedi.
Üntid Başkanı yerel yönetimlere de bir çağrıda bulunarak Geleceği öngörerek hareket etmeli, kaynaklarımızı doğru alanlara yönlendirmeliyiz,” dedi.

YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

Hazır giyim ve tekstilin üretim üssü Mısır oluyor.

HIZLI YORUM YAP

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.

Araç çubuğuna atla