DOLAR

46,1073$% 0.13

EURO

53,2221% 0.26

GRAM ALTIN

6.407,10%-0,03

a

Ordu Tarım İl Müdürlüğü Fındık Zararlılarına Karşı Saha Eğitiminde

Ordu’da Fındıkta Zararlı Alarmı

Ordu Tarım İl Müdürü Bayram Ay, Kızılhisar Mahallesi’nde üreticilerle buluşarak fındıkta verim kaybına neden olan zararlılarla mücadele yöntemlerini anlattı. Üreticilere sahada uygulamalı eğitim verildi.

Ordu Tarım İl Müdürü Bayram Ay, fındıkta verim ve kaliteyi tehdit eden zararlı böceklere karşı yürütülen çalışmalar kapsamında Kızılhisar Mahallesi’nde üreticilerle bir araya geldi. Yaklaşık bir saat süren toplantıda üreticilere zararlılarla etkili mücadele yöntemleri detaylı şekilde anlatıldı.

Gerçekleştirilen bilgilendirme toplantısında, zararlı böceklerin fındık üretiminde ciddi kayıplara yol açabileceğine dikkatçekildi. İl Müdürü Bayram Ay, özellikle erken müdahale, doğru zamanlama ve bilinçli ilaçlama uygulamalarının büyük önem taşıdığını belirtti. Sahada yapılan uygulamalı anlatımlarla üreticilere zararlılarla mücadelede izlenecek yöntemler gösterildi.

Toplantı boyunca üreticilerin sorularını yanıtlayan Bayram Ay, bölgede karşılaşılan sorunlara yönelik pratik çözüm önerileri sundu. Üreticilerin bilinçli hareket etmesinin hem ürün kalitesini hem de rekolteyi doğrudan etkileyeceğini ifade etti.

“Artık Ne Yapacağımızı Biliyoruz”

Toplantıya katılan mahalle muhtarı Murat Gürsoy ile üreticiler, yapılan bilgilendirmeden memnun kaldıklarını dile getirdi. Murat Gürsoy, “Büyük bir endişemiz vardı. Müdürümüz sayesinde zararlılarla nasıl mücadele edeceğimizi öğrendik. Rahatladık ve çok mutlu olduk” dedi.

Kaynak: Ordu Hayat

YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

CHP’li Vekiller “Doğa, Toprak, Su ve Geleceğimiz İçin” Maden Mitinginde Buluşuyor!

HIZLI YORUM YAP

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.

Araç çubuğuna atla